Skip to content

2 Comments

  1. Camilla L-J
    22 december, 2017 @ 12:47

    Vill önska dig Grattis en dag i efterskott! ❤ Vi hade kombinerat födelsedags- o examenskalas för äldsta dottern här hemma igår kväll. Hon fyllde 22 den 17 och gick ut undersköterskekursen igår.
    Önskar dig och din familj en riktigt God Jul! ?
    Kramar från ett soligt Påskallavik. ❤

Lämna ett svar