Skip to content

4 Comments

  1. Maria
    6 oktober, 2016 @ 19:18

    Busfia :). Ha en härlig kväll! 🙂

  2. Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
    6 oktober, 2016 @ 11:46

    Fint sovrum :).

  3. Viveka
    6 oktober, 2016 @ 10:18

    Trodde faktiskt ett ögonblick att du blivit helt galen 🙂 Jag har själv just kommit till ro efter min flytt och bara tanken att flytta igen får mig att må illa! Vad bra att ni har hittat en lösning på sovarrangemanget. Skönt att ha hela sin familj samlad! Kram och Lycka till <3

  4. päivi
    6 oktober, 2016 @ 09:17

    Jag kunde nästan gissa att det var nåt sånt. Jag sov själv i vardagsrummet i ett hörn när barnen bodde hemma i var sitt rum. Funkade utmärkt i ca 15 år tills dem började flytta ut, en efter en. Nu har man hela härligheten själv, värsta ”slottsfrun” känner jag mig.
    Det kommer att bli bra och lugnare när dem stora barnen har ”eget” hörn.
    Du är ju värd ALLT beröm hur du kämpar för din familj. Skönt att ha en grabb hemma som ka hjälpa till att fixa å dona. Stora jäntan kan fixa mat och du och Stella kan ligga på divanen och vänta på homeservice. KRAAAAM

Lämna ett svar