Skip to content

2 Comments

  1. Camilla L-J
    17 mars, 2016 @ 16:29

    Tänkte på dig när jag läste det i tidningen! Ja det blir nog en bra mix av artister men först lite sol o värme. Yngsta dottern o jag tog ut varsin stol på altanen när hon kom hem från skolan idag. Ljuvligt med sol på näsan o kaffe i koppen. Kram till dig!

Lämna ett svar