Skip to content

2 Comments

  1. MH
    17 mars, 2016 @ 16:37

    Härligt, mysigt och jag gillar ju färg och att människan inte bara är svarta och vita, inga missförstång det är också fint. Gillade det med slipsarna, jag tycker också om slips, snyggt till vit skjorta med kvinnliga manchettknappar, vad säger du om det Marica?

    Gillar din blogg mer och mer för den är verkligen upplyftnade, och så mycket med inredning.

    Och inte ska du väl fasta, måste jag missat och läsa, då rinner du ju bort, fröken lilla. Fröken låter väl så näpet och mysigt.

    Kram till dig/MH

Lämna ett svar