Throw me back to last summer… Knyter sig lite i magen när jag tänker på att det är höst nu och bara att acceptera. Cirkus ett halvår kvar tills nästa sommar då… Får man gå i ide?
17 september, 2015 @ 09:28
hej
Jättefint kort, men vilken stad är ni i? Tycker det ser ut som i min lilla stad..