Skip to content

2 Comments

  1. MH
    10 augusti, 2015 @ 07:38

    Vilka fantastiska foton! Just nu tar du mig tillbaka väldigt många år, jag var på Hven när jag konfirmerades, bodde ju då i en mindre ort utanför Landskrona. Där var redan då så vackert och jag ser att det är likadant nu. Ni ser ut att ha haft det så underbart, precis vad vi alla behöver, fylla på energin.

    Kram från Österlen/MH

Lämna ett svar