Skip to content

2 Comments

  1. Diana (La Madre)
    24 juli, 2015 @ 21:41

    ha ha ha jag dör, glömde bort att det heter snoppar… komiskt.
    Ja jag vet, omoget. 😀
    Ser gott ut i alla fall, länge sen man smakade på krusbärskräm. Hoppas det smakar.
    Själv blir det snart fredagsmys med maken för nu äntligen sover barnen och han ska bara bli klar med att måla trall på altanen. 🙂

Lämna ett svar