Skip to content

2 Comments

  1. Lena
    28 april, 2015 @ 16:19

    Tänker på dig!!

    Kram

  2. Camilla L-J
    28 april, 2015 @ 12:58

    Jag ska tänka på dig! Och du, man får sörja hur mycket som helst och på vilket sätt som helst. Alla är vi olika o hanterar livet, det goda o det onda på olika vis! Jättekram!!!

Lämna ett svar