Skip to content

8 Comments

  1. Maria
    1 mars, 2015 @ 01:54

    hej!
    Näe Marika, stress är inget roligt alls. Jag har själv varit utmattningsdeprimerad och va sjukskriven ett tag och betydligt bättre nu men dock inte bra. Det är så lätt att det kommer upp till ytan igen lixom. Stress är inge bra och det är alldeles för många som mår dåligt i dagens samhälle. Jag jobbade hårt hårt och körde slut på mig själv. Tips! Kolla in Mindfullness, det har hjälpt mig mycket. ”Carpe Diem” ..det finns faktiskt en mening med det…fånga ”stunden” tom. :). Magnesium är bra att ta oxå. (Läs på om det) Jag känner att det hjälper och när jag deppar kommer jag på att jag glömt ta magnesium och sen känns det bättre. Tydligen så är det svårt att se att man har underskott av det men det är tydligen mkt vanligt att man har underskott om man varit stressad och deppig en längre period. Zink är oxå bra. Man tycker att man klarar allt och kör på…men det är inge kul när det går för långt. (Vet dock inte hur vitaminerna påverkar ADHD?)
    Krya på dig oxå! Hoppas du och Stella är friska snart.
    Kram kram

  2. Annelie
    27 februari, 2015 @ 19:20

    Åhhhh Thailand, alldeles alldeles underbart! Om du orkar skulle det vara väldigt kul att läsa om vilka olika boenden och öar ni var på och tankar om dom som tex standard, prisvärda osv.. kanske kan man få bra idéer inför framtiden! Med vänlig hälsning, Annelie

  3. anne -grethe
    27 februari, 2015 @ 18:42

    Hej Marika Se det positiva i din diagnos människor med ADHD är ofta framgångsrika drive eget företag, det är du ett bra exempel på. Du har verkligen sinne för inredning och är kreativ.Kram Anne -Grethe

  4. I mitt huvud
    27 februari, 2015 @ 12:17

    Å, det ser verkligen ut som en bit av paradiset!!! Ta hand om dig nu!

Lämna ett svar