Skip to content

5 Comments

  1. Emelie Hellman
    2 februari, 2014 @ 21:52

    Usch.. Hoppas hon blir frisk snart, stackarn..
    Själv är jag glad att jag än sålänge (peppar peppar) har klarat mig från kräksjukan på förskolan. 4 av 6 personal på MIN avdelning där jag praktiserar har fått kräksjukan inklusive väldigt många barn.. Det är peppar peppar, ta i trä som gäller för mig nu! 🙂

    Förresten, ska du också till Fnulan nästa söndag? 🙂

    Massor av kramar ❤️

    • Silverhome
      2 februari, 2014 @ 22:15

      Tio vitpepparkorn ska hjälpa säger de 😉
      Hoppas du håller dig kry fina!

      Jag kanske dyker upp där, vem vet ❤️

  2. Silverhome
    2 februari, 2014 @ 17:51

    Ja tack, tyvärr känns det som att den redan intagit min kropp. Bara att rida ut den då…
    Det kommer mera rosor framöver. Älskar också det!

    Kramar M

  3. MH
    2 februari, 2014 @ 17:02

    Fy för det är så vidrigt de där kräkvirusarna, låt de försvinna, lång bort.

    Krya på sig i huset, och hoppas du klarar dig. Snyggt med sänglinnet, även om jag har en kärlek till den romantiska sidan med rosor.

    En bra söndagskväll från Österlen/MH

Lämna ett svar