Skip to content

4 Comments

  1. MH
    8 februari, 2017 @ 16:48

    Stackars dig Marica, avskyr magsjukor och andra sådan virusar. Har ofta problem själv när jag tagit injektionerna, de slår ut de goda bakterierna.
    Jag gillar din hörna, är lite mysigt och buren är så vacker, tänk vad man kan göra med en sådan, man behöver inte ha sjungade undulater i den.
    Krya på dig och sov bort det.
    Kram/MH

  2. Rebecka
    8 februari, 2017 @ 16:18

    Jag tror det är vinet som saknas ?

Lämna ett svar