Skip to content

4 Comments

  1. MH
    21 januari, 2017 @ 09:28

    Snygga stolar har nog en släkting till dina, haha, mina har druvor på ryggen och är riktigt gamla från mitt barndomshem. Det är en stilig stol och så där ren på nåt vis svårt att förklara men så ser det ut kring ditt bord.
    Det ska inte till så mycket så känns ett rum annorlunda, känns mer harmonisk i ditt rum nu, kan ha varit tyget på stolarna som tog över helheten. Men det är trevligt att ändra om i sin bostad om det så är den minsta lilla växt så kan det bli mysigt.
    Hoppas du känner dig bättre idag.
    Fin helg till er alla. Kram/MH

  2. Eva N
    20 januari, 2017 @ 19:06

    Superfint!

  3. Sara
    20 januari, 2017 @ 13:02

    Blev kanonbra.

Lämna ett svar