Skip to content

2 Comments

  1. Popprinsessan
    19 december, 2016 @ 22:10

    Åker till ett av mina favoritställen på sön – Hawaii! Var där för två år sedan och hade en fantastisk resa med familjen. Hoppas inte förväntningarna är för höga nu bara…

    Fast jag skulle också gärna åka på em resa med Malin B. Låter fantastisk!

    Kram

Lämna ett svar