Skip to content

6 Comments

  1. päivi
    6 december, 2016 @ 20:08

    trötter jag med. men kolla på månen. håller på att bli full(gubbe). då är man extra trött. fast hösten har gått såå fort, fattar inte att det vänder snart. varit så fin höst å vinter hittills.
    nyfiken på grejer du håller på med. spännande

  2. Sara
    6 december, 2016 @ 15:45

    Ha en fin tisdag du också. Ja det är en jobbig o mörk tid. Tur det vänder snart. Kram Sara

  3. MH
    6 december, 2016 @ 11:33

    Underbart med solsken, man blir piggare och gladare. Den får gärna va här varje dag. Vackert hem du har Marica!

    Kram/MH

Lämna ett svar