Skip to content

5 Comments

  1. Viveka
    29 november, 2016 @ 00:02

    Så klart att man hänger med 🙂 Lycka till nu när du ska stå på ”egna ben”!

  2. Pernilla
    28 november, 2016 @ 20:32

    Självklart följer jag med! Gillar hur du skriver om livet som inte alltid är perfekt och lyckligt, ibland är det faktiskt allt annat än det. Puss och kram!

Lämna ett svar