Skip to content

2 Comments

  1. Martina
    1 november, 2016 @ 13:30

    Hej! Såå fint! Och jag måste få fråga var du köpt sprayfärgen till spegeln och vilken nyans? (jag antar att det är en ikea spegel som var svart från början?) färgen va såå fin! Lite mörkare guldig precis som jag vill ha! Supersnyggt!!

Lämna ett svar