Skip to content

2 Comments

  1. Magda
    7 augusti, 2016 @ 21:06

    Oj, vi tycker Liseberg är så prisvärt, bor i Stockholm där gröna Lund är såå mycket dyrare, vi åker alltid till Liseberg också och tycker det slår grönan i hästlängder, på grönan är det hutlöst dyrt, och dessutom inte lika mysigt, go Liseberg, flera stockholmsfamiljer som är våra grannar och som bara åker till Gbg, såå mysig stad å människor.
    Mvh Magda

  2. Lena
    7 augusti, 2016 @ 15:45

    Hej

    Tur allt gick bra!! Ja Liseberg är sååå dyrt………… men man får väl unna sig ibland 😉
    Kram

Lämna ett svar