Skip to content

14 Comments

  1. Hönan Agda
    16 juli, 2016 @ 15:45

    Men grattis, vad kul.
    Ser fram emot att få veta mer när du orkar.
    Hälsningar Skåne.

  2. Anna
    16 juli, 2016 @ 14:06

    Fina Du, här kommer kramar i massor:) Ta hand om varandra, nu måste det väl vända???? Anna

  3. S.u
    16 juli, 2016 @ 00:26

    Kramar! Å hoppas det snart blir bättre.

  4. Maria
    15 juli, 2016 @ 23:27

    Skickar en STOR kram! Hoppas solen skiner på dig i helgen och att du kan åka ner till stranden och få lite energi och glädje mitt i allt. (Va ju nere i dina trakter förra veckan och njöt av den skånska naturen, Österlen, Ystad,Skurup, havet och åkrarna blandade med blommor och ”landet”…hoppas du kan se dem med ett lugn som jag gjorde emellan allt det trista.) kram kram

  5. Camilla L-J
    15 juli, 2016 @ 22:10

    Fina Marica!
    Vet ju inte vad som hänt men jag hoppas verkligen att det vänder snart för dig du verkar ha haft nog med tråkigheter. Ta hand om din familj och framförallt dig själv! Skickar dig massor massor med varma tankar och styrkekramar.

  6. MH
    15 juli, 2016 @ 19:44

    Marica min vän du har det inte så lätt, nu tycker jag dansen ska ta en annan vända allt till det positiva för dig och de dina. Om tankens kraft kan hjälpa dig så sänder jag den i denna stund och hoppas det känns lite bättre.

    Det sägs att man får så mycket man klarar av och du är en kämpe och stark.
    Ett helt fång med solroser till dig den fina härliga blomma genom datorn.

    Kram och hoppas det vänder/MH

  7. Marie
    15 juli, 2016 @ 18:05

    Skickar en styrkekram.

  8. Hönan Agda
    15 juli, 2016 @ 16:20

    Usch, vad du verkar till att ha det jobbigt omkring dig.
    Kram och hälsningar Skåne.

  9. Wictoria
    15 juli, 2016 @ 15:06

    ❤Många varma kramar❤

  10. Agneta gunnarsson
    15 juli, 2016 @ 13:11

    ❤️

  11. Zara
    15 juli, 2016 @ 10:43

    Älskade Marica! ❤️ tänker på dig. Livet är verkligen inte en dans på rosor och man får vara ledsen, arg och besviken! Ta hand om dig och familjen- det andra är oviktigt!
    Varma kramar från mig

  12. Jessica
    15 juli, 2016 @ 10:39

    Fy vad jag får ont i magen fast jag inte vet vad som händer dig och din familj. Ta hand om dig. Sänder många styrke kramar

  13. Viveka
    15 juli, 2016 @ 10:29

    Kram

  14. ViktoriA
    15 juli, 2016 @ 09:15

    Utan att ha en aning om vad som händer kring dig vill jag ändå sända dig kramar och styrka ❤️

Lämna ett svar