Skip to content

4 Comments

  1. Popprinsessan
    21 maj, 2016 @ 07:13

    Hoppas du satsade på balkongen!
    Kram

  2. aviaja
    20 maj, 2016 @ 21:55

    Gillar din attityd… skit i dammrottarna, är de misnöjda med vilkåren, får de ju sticka iväg….
    korka upp bubblet och njut av fredag kvällen – denna dagen kommer inte igen..

    ha en härlig helg Silverhome

    mvh
    Danskan som har läst länge, men aldrig vågat kommentera

Lämna ett svar