Skip to content

8 Comments

  1. Anette
    9 februari, 2016 @ 23:36

    Hej. Ser fint ut, blir säkert jätterbra

  2. Anja
    9 februari, 2016 @ 22:47

    Heja dig! Du kommer att få det så bra!

  3. MH
    9 februari, 2016 @ 17:29

    Så mysigt du fått det, men så är du en fena på inredning. Kommer säkert att kännas bra och sen i framtiden kan ju det där drömhuset komma åter, med trädgård och mys.

    Njut nu i din nya boning.

    Kram/MH

  4. Johanna
    9 februari, 2016 @ 17:12

    Tack själv! för allt det du bidrar med 🙂 kram

  5. Camilla L-J
    9 februari, 2016 @ 14:31

    Så fint du har fått det redan! Det blir nog bra till slut ska du se… Jättekram.

  6. Lena H
    9 februari, 2016 @ 14:20

    Följer din blogg dagligen och du inspirerar alltid med fina bilder. Vilken mysig och fin lägenhet, och så fint du gjort med möbleringen. Mattan var jättefin, i min smak med färg och mönster. Håller ögonen öppna för erbjudanet framöver. Så roligt att få följa dig i din nya lya! Lycka till med allt. Kram

Lämna ett svar