Skip to content

4 Comments

  1. Moi
    3 februari, 2016 @ 17:51

    Marica, det är oroande att du dragit med en förkylning så länge. Samtidigt med att du haft det tungt på det personliga planet i övrigt också. Sådant är inte att leka med och jag tror att du på något sätt måste få infektionen ur kroppen innan du tar i och belastar dig hårt både fysiskt och psykiskt med flyttningsarbetet.
    Hoppas du tagit dig tid att söka läkare idag.
    Håll ut!
    Moi

  2. Marie
    3 februari, 2016 @ 15:20

    Krya på dig, försök att ta det lugnt med både knopp och kropp.
    Vet att det är svårt just nu, håller tummarna för att det blir en lite lugnare tillvaro mycket snabbt.

    Skickar styrkekramar till dig,

    Marie i Blekinge

  3. Anette
    2 februari, 2016 @ 22:06

    Sov gott och krya på dej. Kram

Lämna ett svar