Skip to content

2 Comments

  1. MH
    18 januari, 2016 @ 12:53

    Längtar också så otroligt efter en varmare årstid. Men det är vackert ute idag. Ser att talgoxarna har så bråttom och hacka i sig godsaker. Men allt är betydligt lättare när vi går in i våren, jag tror den kommer tidigt. Tänkte idag att jag får nog fota vintern innan den försvinner, haha önsketänkande.

    Förstår din känsla med din trädgård som du har gjort så mycket i, och studenten som sen kommer, tror du som är sådan uppfinningsrik kvinna hittar en fin lösning till din dotter.Får göra ett strandparty,eller varför inte en skogsfest, det är endast fantasin och att våga som sätter gränser för människan, också andras tyckande oftast. Att planera och att drömma håller oss uppe.

    Kram/MH

Lämna ett svar