Skip to content

6 Comments

  1. Helena
    22 december, 2015 @ 13:00

    Grattis i efterskott <3

  2. MH
    21 december, 2015 @ 15:01

    Stort Grattis Marica på din stora dag! Du är väl värd att firas du fina kvinna.

    Ni är så lika din mor och du, härligt att se.

    Ja men visst vänder det nu, och alla vi som längtar till ljusare tider och att vintern ska gå som tåget.

    Kram till dig/MH

  3. Viktoria
    21 december, 2015 @ 14:41

    De allra varmaste gratulationerna på din 40-årsdag!
    Kram

  4. Linda
    21 december, 2015 @ 14:21

    Varmt välkommen till 40 taggarna. Stort grattis och hoppas du får en mysig dag.
    Linda

  5. Marie
    21 december, 2015 @ 13:18

    Stort Grattis både till dig och din fina mamma!

    Önskar dig en riktigt fin dag.

    Kramar från
    Blekinge

  6. SaraT
    21 december, 2015 @ 11:38

    Stort grattis på dagen! Många kramar och ha en skön jul

Lämna ett svar