Skip to content

2 Comments

  1. B-M
    19 november, 2015 @ 15:47

    Lycka till med visningen! Vi sålde vårt radhus förra året och jag minns nervositeten. Plus att det känns lite konstigt att folk ska gå omkring och ”snoka” överallt hemma…
    Ha det gott!

Lämna ett svar