Skip to content

6 Comments

  1. Popprinsessan
    2 juli, 2015 @ 09:24

    Vilket underbart kalas! Tummen upp!
    Kram

  2. Camilla L-J
    28 juni, 2015 @ 23:30

    Så fint du ordnat, Stella måste ha varit överlycklig! Saknar alla barnkalas genom åren, mina 4 är stora nu den minsta 13 år. Får vänta på barnbarn…. Kram på dig!

  3. päivi
    28 juni, 2015 @ 22:18

    huh så många ungar. Sebbe såg cool ut, med gevär och hela shottaballongen, bang bang….

Lämna ett svar