Skip to content

2 Comments

  1. moi
    24 juni, 2015 @ 10:52

    Lugn, Marica, nu blir det snart fint väder! Vi kör ner till Skåne i morgon och våra skånska vänner har alltid sagt att vi kommer med fint väder. ”Hur vädret än har varit – så kommer solen när ni kommit ner”. Hoppas dessa kära människor blir sannspådda också denna gång.
    PS. Undantag har förekommit enligt mig. Men hoppet får vara vår vän!
    Moi

Lämna ett svar