Dessa ytterst fina kryddskyltar fyndade jag på Indiska för ett tag sen.
Passar jättefint i lilla kryddlandet som precis har utökats med sommarens basilika och timjan.

Nu ska vi käka lax med nypotatis och äppelcremefraiche.
Mums. Är skithungrig. Ses senare för mer gardeninspo.
30 maj, 2015 @ 19:27
Men åååh vad fina. Helt underbara.