Skip to content

7 Comments

  1. Carina
    19 april, 2015 @ 21:31

    Så snygg klänning & passar dig perfekt 🙂 funderar också på att köpa en sådan klänning eller den lite kortare ”Hanna” klänningen!! Är 170 lång & tänker att denna blir för lång på mig !! Kram

  2. Marita
    19 april, 2015 @ 14:33

    Du är ursnygg och inget
    annat . Ha en fin Söndag ❤️

  3. Marita
    19 april, 2015 @ 14:31

    Har du ingen modellkropp
    hmmm nu skojar du nog
    allt lite med oss

  4. Veronica "Onka80"
    19 april, 2015 @ 13:48

    Wow vilken puma!!!
    Du är ju rena rama modellen 🙂
    Så kul att träffa dej i onsdags – hoppas det blir snart igen.
    Massa kramar från Mig

Lämna ett svar