Hallå igen!
Efter en grym lunch på Fotografiska och stjärnkocken Paul Svensson har vi nu installerat på hotell Radisson Blu Strand i finaste sviten.
Jo jag tackar jag, när Hannah bjuder till fest så blir det verkligen fest!

Nu ska vi snajda till oss inför helkvällen i kungliga huvudstaden.
Hej så länge!
27 november, 2014 @ 21:05
Ha en trevlig kväll :)Det blir säkert jätteroligt. Kram