Är nu i Falkenberg för mer studentfestligheter! Har yrt omkring som en höna och hjälpt till med både det ena och det andra… Dagens student outfit a la Barbie! Vi hörs lite senare för festliga uppdateringar! Ha en skön Lördag! >