Skip to content

9 Comments

  1. Lena H
    28 december, 2013 @ 09:52

    Åh så kul med partaj:) ja då behöver man en låt som får fart på festhumöret, ”on the floor” med Jennifer Lopez är bara så bra!!! Härlig träningslåt också!

    Ha en trevlig kväll, och självklart så hoppas jag på tur att vinna fina produkter då dom är min systers favoriter!

  2. Anemonia
    28 december, 2013 @ 09:21

    Helt klart ”Purple Rain” med Prince! Tycker att det är världens bästa låt och jag kommer alltid i stämning när jag lyssnar på den!

    Skönt att du är pigg och alert igen!

  3. Christina
    28 december, 2013 @ 00:58

    Hejsan
    Mycket fint set att få vinna:-)hoppas.
    Individuellt vad man tycker om för låtar men ..
    naturligtvis ska det vara glada ,dunk låtar eller inte 🙂
    Önskar dig oavsett en superfin kväll!/Christina

  4. graddbolle
    28 december, 2013 @ 00:35

    Ah vet inte vart min kommentar tog vägen….
    Ja ja skriver om…
    Jag bara ÄLSKAR Patrik Hernandes BORN TO BE ALIVE!!!!
    Sen kan man ju alltid sätta på Carolas Främling, Herreys Gyllene skor-sen är man riktigt på G 😉
    Ha det underbart på ditt Galej-det är du väl värd fina du!
    Bamsekramar fr torrisen Mia i Trelleborg

  5. graddbolle
    28 december, 2013 @ 00:29

    Jag bara ÄLSKAR Patrik Hernandes underbara BORN TO BE ALIVE!!!!
    Sen kan man ju alltid sätta på Carolas Främling, Herreys -Gyllene skor så är man riktigt laddad sen hahaha
    Ha det fantastiskt på ditt galej <3
    Kram Mia fr Trelleborg

  6. Michelle irmenius
    27 december, 2013 @ 23:44

    När jag ska göra mig klar för fest, då är det låtar med dunk som jag gillar bäst!
    Trumpsta (djuro remix) må vara uttjatad men än dock vad jag behöver, för att få moodet det vanliga utöver.
    Att få vinna vore det mest magnifika, jag önskar dig en fest lik den mest sagolika! <3

  7. Veronica Onka80
    27 december, 2013 @ 21:08

    Nga härligt glada låtar som får det att dra lite i benen

    Katy Perry Roar
    Britney Spears Work B•tch
    Avicii Hey Brother
    Jason Derulo rest of our life
    Eminem The Monster

  8. Veronica Onka80
    27 december, 2013 @ 20:54

    BodyShop:s kitet skulle vara givet åt min dotter på 8!
    Hon snor jämnt mina produkter och lämnar ytterst sällan tillbaka dom alt lämnar dom tomma.
    Kanske om hon fick ett eget kit så skulle hon låta mammans vara!

    God forts!
    Kram

  9. nockinocki
    27 december, 2013 @ 20:12

    Det finns massor av goelåtar till flrfesten. Men en som jag tänker på direkt är Bootylicious. Den får mig att ”gå igång”
    Ha en underbar kväll!!

Lämna ett svar