Avslut,bokslut eller bara slut…
hej hej… Ledsen för att ni fått vänta på vem vinnaren blev. Har haft en del uppskjutet mög att ta hand om idag, sista jobbdagen för detta år. Vad gör ni? Jobbar? Festplanerar? Myser? Ska snart dra hem och packa inför västkusttrippen. Ska hälsa på släkt och vänner över nyår. Hade tänkt baka en tårta […]