Skip to content

6 Comments

  1. Eva N
    10 september, 2017 @ 19:47

    Ja inför naturkrafterna är vi hjälplösa.
    Krya på er <3

  2. Ingrid
    10 september, 2017 @ 18:59

    Moder jord har fått nog. Klimat förändringen är ett faktum. Vi har misskött våran fina planet. Detta är konsekvenserna av allt skit och gifter vi kastar ut i naturen. Sköt om dig vackra människa. ❤

  3. MH
    10 september, 2017 @ 14:15

    Sänder och tänker också på alla de drabbade så liten människan är, den vanmakt de känner kan man knappt ta in själv. Vi måste leva och ta tillvara på tiden för man vet så lite.

    Kram/MH

Lämna ett svar