Skip to content

2 Comments

  1. MH
    2 december, 2017 @ 14:12

    Det behövde du verkligen och säkert även dotter. Det är så skönt och släppa alla måsten.Ser så mysigt ut till på köpet så det förstår jag att du hade det rofyllt. Har själv aldrig varit där men man ska aldrig säga aldrig, jag är ju ofta på Örums nygård, nästgård till mig.
    Önskar dig och din familj en fridfull advent.
    Kram/MH

Lämna ett svar