Ville bara säga adjö så länge, vi ses där nere i värmen! Två förväntansfulla… Hej hej på ett par timmar 🙂 ❤️
13 januari, 2014 @ 10:57
Ha en härlig resa! Vart ska ni?
14 januari, 2014 @ 19:42
Europas Hawaii- Fuerteventura 🙂
13 januari, 2014 @ 07:36
Må nu så gott i värmen, koppla av, glöm vardagens bestyr, och allt vad det innebär. Du kan behöva njuta och rå om din familj.
Från ett frostigt Österlen/MH
14 januari, 2014 @ 19:41
Det ska vi, sett ger dock mersmak och en påminnelse om vad jag egentligen älskar här i livet….
Ha det fint där hemma.
Kärlek