Skip to content

4 Comments

  1. Helen
    13 januari, 2014 @ 10:57

    Ha en härlig resa! Vart ska ni?

  2. MH
    13 januari, 2014 @ 07:36

    Må nu så gott i värmen, koppla av, glöm vardagens bestyr, och allt vad det innebär. Du kan behöva njuta och rå om din familj.

    Från ett frostigt Österlen/MH

    • Silverhome
      14 januari, 2014 @ 19:41

      Det ska vi, sett ger dock mersmak och en påminnelse om vad jag egentligen älskar här i livet….
      Ha det fint där hemma.
      Kärlek

Lämna ett svar