Skip to content

8 Comments

  1. Eva N
    27 januari, 2018 @ 10:00

    Vilka härliga vårbilder! Här lyser solen idag och det är blå himmel så det blir en promenad i solskenet sen.

  2. MH
    27 januari, 2018 @ 07:49

    Skönt och höra du är piggare, små steg framåt sen ljusnar det för dig, mig och naturen. Mina snödroppar visar sitt vita huvud och jag vet att på ställen blommar de för fullt precis som vintergäcken. Men jag har en känsla att vi får snö i februari så brukar det ju va och barnen vill säkert ha det också till sportlovet eller om det nu heter nåt annat, haha.
    Trevlig helg och Kram/MH

  3. Sara
    26 januari, 2018 @ 20:49

    Ta hand om dig och njut av helgen ?kram Sara ?

  4. Lena
    26 januari, 2018 @ 19:44

    Önskar dig en trevlig kväll!✨? Skönt med helg! Kram

Lämna ett svar