Skip to content

4 Comments

  1. Erica
    11 maj, 2018 @ 20:33

    Hej!
    Måste skriva att ni ser mycket coola ut både dottern och du. Hälsa din dotter att hon är en mycket vacker tjej med ett mycket individuellt utseende.

  2. MH
    9 maj, 2018 @ 06:23

    Underbara sommar eller är det endast vår ännu, hur som är det ljuvligt och Kåseberga är ju så vackert. Inte så många loppisar väl en vardag, men hoppas du hittar det du söker det brukar man göra till sist.
    Mysigt du har det i din kolloni.
    Må så gott och Kram/MH

Lämna ett svar