Skip to content

3 Comments

  1. Nettan
    23 mars, 2018 @ 19:28

    Hoppas du får en härlig helg, det är du verkligen värd ❤

  2. MH
    23 mars, 2018 @ 05:13

    Låter så härligt för dig, kan det va att vindarna vänder med våren det är så glädjande i så fall. Vilken snygg jacka och svagt rosa absolut en av mina favoritfärger, men nä jag har jackor och måste nu slita på dom lite till.
    Tror nog våren kommer snart känns så, i går eftermiddag var det ljummet ute säger en fryskylling, haha.
    Ha en fin helg vad du än ska göra.
    Stor Kram/MH från slätten

Lämna ett svar