Skip to content

3 Comments

  1. MH
    12 december, 2017 @ 13:07

    Ah stackars Stella alltså, hennes immunförsvar verkar inte va så bra, hon får ju så mycket. Är det magsjuka så hon inte har nåt med laktos? man kan ju bli så dålig det var i alla fall jag. Trevligt med goda vänner och jättebra med knytis, mycket bättre än att en ska slita och göra allt.
    Mer knytis och mer havregrynsgröt haha.
    Kram och Krya Stella/MH

Lämna ett svar