Skip to content

3 Comments

  1. MH
    8 mars, 2016 @ 06:26

    Godmorgon det är frost ute, nä nu ska vi ha vår, solsken, fågelsång och så mycket positivism som är möjligt. Magnesium är bra, finns i bananer, havregryn och säkert i mycket annat. Jag är en apa, haha, äter minst två bananer om dan, apelsinerna är jättegoa köp det om du gillar den fina frukten. Sömnen som du säger är den bästa medicinen, även den där korta tuppluren på en kvart räcker, men då ska där ju finnas tid till det också. Promenader är läkande, ska ta tag i det riktigt nu när det blir bra väder, mycket av de dåliga i vår kropp frigörs.

    A o O är ju alltid harmoni men hur lätt är det då? tycker att folk ute i butiker och så är väldigt argsinta, var en i går tex som röt till en annan och det var otrevligt. Allt blir bättre och lättare när solen kommer och vi får D-vitaminer alldeles gratis.

    Må så gott. Kram/MH

  2. S.u
    7 mars, 2016 @ 22:51

    Hej! Jag äter magnesium o i vinter har jag även börjat äta zink.
    Lampan du har på bordet är verkligen fin! Godnatt från mej!

Lämna ett svar