Skip to content

2 Comments

  1. Camilla L-J
    21 oktober, 2015 @ 21:53

    Hej Marica!
    Har hämtat ut ett paket idag som gjorde mig så glad, dels de fina vägglyktorna jag beställt men framförallt kortet som låg i paketet. Tack för att du bryr dig!! Jag hoppas att allt ordnar sig så att du kan få må så bra det bara går. Du vet att du är välkommen till Oskarshamn och Påskallavik om du vill njuta av kusten, klipporna och jag bjuder mer än gärna på en kopp! Jättekram till dig.

Lämna ett svar