Skip to content

1 Comment

  1. B-M
    6 januari, 2015 @ 18:31

    Haha, den rebusen va inte så svår 😉 Härligt att få lite användning för flip-flops och sololja!
    Ha en fin trettondagskväll 🙂

Lämna ett svar