Skip to content

4 Comments

  1. Maria
    13 augusti, 2014 @ 20:45

    Scones är så gott…. Det enda är att ibland kan man känna av bakpulver men med ett ägg i smeten försvinner detta och sconesen blir lite er som ”vanliga” brödbullar. Perfekt bröd när man inte vill använda jäst. /maria

    • Silverhome
      13 augusti, 2014 @ 22:52

      Eller hur, den där skitäckliga metalliska smaken gör ingen glad…
      ❤️

  2. päivi
    11 augusti, 2014 @ 19:21

    låter så gott med scones att jag måste pröva, fast jag får ändra lite på mjöl sorterna. hoppas det kommer att funka. fiskgrytan låter oc´xo gott, kanske dyker även denna recept upp här.

Lämna ett svar