Skip to content

2 Comments

  1. Johanna
    6 mars, 2014 @ 15:35

    Jätte fint! Kommer du behandla ytan på kistan då det ska fungera som bord? Lack? Tack för en mkt trevlig och fin blogg 🙂

    • Silverhome
      6 mars, 2014 @ 19:20

      Ja den är vaxad över chalk painten 🙂
      Mer info kommer om hela renoveringen.
      Kram på dej

Lämna ett svar