Nytt på Webshopen!

Hallå Måndag! Skapligt väder har vi haft i Skåneland idag. Inte dumt alls, må jag säga. Hoppas det blir ordentligt varmt också så man kan vårekipera sig. Jag har börjat vårpimpa butiken nu med allehanda inredningspinaler och mer kommer… Lykta i silverfinish med söta kabriolben. Nytillverkad silverljusstake i klassisk trearmad modell. Vintagefat i nysilver. Denna […]