Skip to content

2 Comments

  1. MH
    16 februari, 2018 @ 08:21

    Underbart foto och älskar lerkrukor. Vackert bord, jaså ska du flytta kanske?
    Inte lätt att hitta balansen med boende, men snart kan du va mycket i ditt paradis, din stuga. Går fort framåt om en månad är det vår, det har jag beställt.
    Kram och ha en fin helg/MH

Lämna ett svar