Skip to content

2 Comments

  1. MH
    24 februari, 2018 @ 06:53

    Det blåser motiga vindar för dig just nu men snart kommer medvindarna ska du se. När vädret är trist som du och jag tycker om vintern, då är allt som är motigt mycket värre. Om det är sol och varmt och vi får det motigt på nåt vis kan vi lättare skaka det av oss.
    Bilderna är ju bara så underbara och det går ju framåt även om snön är på G nästa vecka, men därefter tror jag våren kommer, vi lever på hoppet.
    Fin helg till er alla. Kram/MH

Lämna ett svar