Skip to content

2 Comments

  1. MH
    23 oktober, 2015 @ 09:42

    Ondska är och kommer att finnas så länge det finns levande varelser på vår jord, inget nytt under stjärnorna, det fanns förr också kanske inte i lika stor utsträckning, media fanns inte som nu så allt kavlades inte ut. Icke att förglömma mordet på IKEA två oskyldiga som fick sätta sitt liv till, mor och son som gick där för att handla, kunde lika gärna varit du och jag. Så var ska vi känna oss trygga tro? i hemmets lugna vrå? nä de tar sig in där också tyvärr, men vi behöver fyrfotade som möter i dörren. Våra bästa vakter någonsin.

    Trevlig helg till dig och alla andra/MH

Lämna ett svar