Skip to content

2 Comments

  1. Emelie Hellman
    19 april, 2014 @ 16:36

    Allra käraste du, klart du skulle ha dom fina blommorna! 🙂

    Tack så mycket för idag. Det var verkligen supertrevligt!
    Och så fin tavlor du har målat. Du har talang!!
    Dom andra var såklart också väldigt fina! 🙂

    Massor av soliga kramar till dig ❤️

    • Silverhome
      19 april, 2014 @ 18:02

      Så gulligt av er! Hoppas det kunde bli av en dejt den 17:e ❤️
      Puss på er

Lämna ett svar