Skip to content

4 Comments

  1. Rita Börjesson
    2 april, 2014 @ 23:13

    Hej
    Reser till Skåne för konstrundan i Österlen i Påsk. Var hittar man dig nånstans, i Ystad ? Skulle vara sååå kul …

    • Silverhome
      3 april, 2014 @ 09:14

      Spännande!
      Butiken ligger bakom Biblioteket på Industrigatan 1.
      Varmt välkommen!
      ❤️

  2. Emelie Hellman
    2 april, 2014 @ 22:34

    Asså ditt prank igår…

    Första gången jag läste det blev jag överlycklig.
    Andra gången jag läste det började jag fundera.
    Tredje gången jag läste det började jag undra om det verkligen va sant.
    FJÄRDE och sista gången jag läste det, såg jag datumet och kom på att det va första april…

    But you got me!!

    Men hade det varit sant, hade jag JÄTTEGÄRNA ställt upp som barnvakt. Det bästa jag vet!! Hihi
    Puss❤️

Lämna ett svar